Sunday, December 16, 2007

कर्न्भरजेन्सको मजा !

अहिले म आफ्नो मोबाईलको कि प्याडमा नेपालीमा टाइप गरिरहेको छु , ब्लगमा
पब्लिस गर्न । मोबाइलमा रहेको इन्टरनेट ब्राउजर अनि मेरो मोबाइलको वाप
अनि के चाहियो ? वेब अपडेट होस् या ब्लग लेखन हातैमा । नेपालीमा लेख्ने
भए देवनागरी भएको सेट चाहियो त्यो पनि भारतमा बनेको भए समस्या छैन ।

अब ब्लगमा नेपालीमा लेख्न युनिकोड चाहिएन भारतमा बनेको मोबाइल सेट र
स्पाईस नेपालको मेरो मोबाइल अनि सुरू गरे हुन्छ ब्लगिङ । बिदेशमा प्रचलित
मोबाइल ब्लगिङ नेपालमा पनि सुरू गर्न सकिन्छ । टेलिकम र बैँकिङ सेवा
कन्भर्ज हुँदा एटिएमबाट प्रिपेड मोबाइल रिचार्ज गरे जस्तै मोबाइल र
इन्टरनेट एकै नेटवर्कबाट एऊटै सेटमा पाऊँदा सहज हुन्छ ।

आज म निक्कै खुशी भकोछु सुतिरहेको खाट बाटै मैले ब्लगमा लेख्न र अन्य वेब
हेर्न पाकोछु । नेपालमा इन्टरनेट हेर्ने कति होलान् अनिकति होलान्
मोबाइलमा हेर्ने ? तर म मोबाइलबाट ब्लग लेख्ने निक्कै कम सायद नेपाल
भित्र बाट पहिलोमा पर्छुकी ? थाहा छैन । प्रविधिको विकासले निम्त्याएको
एऊटैमा फरक फरक धेरै सुविधा पाउने अवस्था कन्भर्जेन्सले ल्याएको छ ।
त्यसैले मैले सिरक भित्रैबाट ब्लगमा लेख्न पाएको छु । यहि हो मिडिया
कन्भर्जेन्सको मजा अब अनलाइनका काम बाथरूममा बस्दा पनि गर्न सकिन्छ । हा
हा हा . . .



मदन/रातको दश बजे/आफ्नै विस्तारा/मैतिदेवी 9804108220

0 टिप्पणियाँ: